24/4-10

De sista dagarna har vi haft massa kvallitetstid Fia och jag. Lägger upp lite bilder så får ni se vad vi har haft för oss.

-Bästa Melv och Matt på Hungry Pumpkin
-Efter jobbet bar det av till match!
- Fia är på topp

-ladda
-Fia köpte en Countyhalsduk. Jag hade min som jag fick av Melv i julas:)
-En man var väldigt pratglad...
-..så mycket förstod jag av vad han sa. Jag vet inte vart mannen var ifrån. Men trevlig var han och pussade mig och fia på kinden när matchen var slut och Notts vunnit med 1-0!
-10562 åskådare.
-efter matchen taggade vi om för party!
-wihu
-tjoh

-dagen efter blev det frulle på en filt i parken. Mys:)
-världens godaste yoghurt har vi nu upptäckt.
-på dagen blev det jobb för oss båda, sen möttes vi upp på Dinos! Riktigt trevligt ställe.
:)
-med världens godaste soppa.
-i torsdags var vi båda lediga så då tillbringade vi hela dagen ute på fältet som ligger bara 3 minuter från vårat hus. Riktigt varmt och skönt var det. När vi kom in utbrast Windy "OH. my. god! look at your faces!!". Mjo, solen hade visst tagit lite grand sådär...;)
-Sen blev det en promenad till stan och en chailatte på Nero.
-sommaaar
-igår jobbade jag på salongen.
-Stanley Adams
-mina goa arbetskamrater Kelly & Adam
--Englands Nationaldag var det igår. Flaggor överallt.
Även igår var det dags för party. Det här stället ligger precis vid kanalen och det är alltid helt tjockt med folk när det är bra väder.

-fialotta

:)

-hem och svira om!
-yeeha
-roligaste utgången på länge fick vi till igår;)
-Puss

Fia-"jag bara måååste ha ett kort på dom där fina svanarna!"
-det här härliga gänget hakade vi ihop med. En av dem ska flytta härifrån imorgon så de hade avskedsfest.


Det var allt. Nu ska jag ta mig lite mat. Hoppas på att grabbarna tänker vara hemma ikväll så jag har någon att umgås med när Fia jobbar:)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina ni är! :)

2010-04-26 @ 09:30:34
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0