5/4-10

Idag är jag ledig. Fia och jag började dagen med frulle på Nero. Sen gick hon till jobbet och jag har gått på stan nästan hela dagen. Hittade en väska på New Look :)

Nu har alla människor åkt hem igen. Förutom Windys brorsa Sam. Han överraskade ju Windy i lördags. Han har nämligen varit i frankrike och jobbat sedan i november och han hade sagt att han inte skulle kunna komma på festen. Men Fia och jag har vetat sedan januari att han ska komma! Så i lördags gick vi och mötte honom vid busstationen och gick hem och överraskade Windy. Jag tror att han tyckte att det var det allra bästa på hela dagen. Sååå himla glad blev han!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 10 så jag kan gå och möta Fia som har Bella Italia pizza med sig hem från jobbet. Inte helt fel.

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0