14/6-2010

Jag har haft en så jäkla bra helg i Oslo!
I fredags kom Isa och mötte mig på stationen. Sen bar det av mot lägengheten där vi lagade middag så den var klar tills Bella kom hem från jobbet. Sen gick vi en sväng till Karlstadkillarna som Bella brukar hänga med. Där hängde vi lite. Trevliga grabbar för övrigt:)
I lördags så jobbade både Bella och Isa, så då gick jag en sväng med Jonas runtomkring i Oslo. Vi besökte slottet, Operahuset och Akers Brygga. På kvällen blev det FEST! Jädrar vilken fest det blev. Vi hade förfest i Bellas och Isas lägenhet med en massa härliga människor. Därefter drog vi till ett ställe som heter Blå.
Det var verkligen länge sen som jag hade så kul ute!
Söndagen blev ganska lugn då vi var lite trötta. Vi besökte iaf några loppisar och vigelandparken. Ja, det var väl helgen kort och gott. När jag satte mig på bussen imorse så kände jag att jag vill flytta dit NU! Känner inte för o vänta en enda dag till. Det känns såå himla bra detta med Oslo, jag är 110% säker på att jag kommer trivas!

Tack Bella, Isa o alla andra för en jättebra helg!!

"sexy bitches"
delar av sällskapet
 such n´ blow
Blå!
TOMAS!
Paarty
jag o jonas hatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0