23/6-2010

Nu har även jag fått mitt avsked gjort i Notts. Vi har haft en helt otroligt bra helg. Träffat alla underbara människor som jag har umgåtts med i nästan 8 månader. Det har blivit några härliga promenader med hundarna och Windy&Mike, vi har shoppat massor, en underbar middag med Melv&Elaine blev det i måndags, jag har tagit en fika med Martin och framför allt, jag har träffat Maria, Matt, Melv, Adam och Mathylda och sagt hej då.
 Det blev ju som sagt mycket shopping, en fiol fick jag med mig hem bland annat. Men det mest värdefulla jag hade med mig hem var ett kort från "team pumpkin" där alla hade skrivit ett litet personligt meddelande till mig. Då ska ni veta att det inte var lätt att hålla tårarna tillbaka. Jag kan inte fatta att jag inte ska träffa dem på skitlänge. Men det är ju som Windy säger "all good things comes to an end".

Nu räknar jag ner till Norge och OSLO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0