3/6-2010

Jag undrar när det ska kännas som vanligt att vara hemma igen! Det känns om om jag är hemma väldigt tillfälligt och ska tillbaka till Notts och Hungry Pumpkin.

Nu har jag börjat jobba på HårDesign igen. Och som alltid när jag kommer tillbaka efter att ha varit iväg ett tag så inser jag hur otroligt bra jag trivs där. Denna vecka har det varit fullt upp och det är bara roligt. Imorgon blir det lite knytkalas i färgargården och sen bio med Fia, Hanna, Challe, Bella, Elin och Felicia. Ska bli så hiimla trevligt! Sen på lördag händer det annat skoj, lite hemligt än så länge men vi kan säga såhär att temat är Folkmusik. På kvällen blir det troligtvis party med Fridolf o tjejerna från vika!

Som sagt det händer mkt kul nu, men jag kan inte säga att det känns heelt 100 att vara hemma på heltid.


bild från förra veckan när jag klippte windy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0