31/3-10

Imorgon är det redan första april! Då gäller det att se upp så man inte går på några skämt. Här gäller det bara innan klockan 12 tydligen. Så det är ju skönt. Jag brukar vara jättebra på o gå på första aprilskämt. Men jag kanske klarar mig i år. Vi får se.

Idag har jag jobbat på salongen. Har varit riktigt lugnt idag så vi stängde lite tidigare. Innan jobbet så gick jag faktiskt till gymmet. Kors i taket. Rätt så bra ändå för jag var riktigt pigg när det var dags att börja jobba.

Nu har jag precis gjort en ny header i brist på annat att göra. Ganska nöjd. Ombyte förnöjer har jag hört.
Men nu kallar sängen, jag är så trött så ögonen går i kors.

Föresten, vi har köpt våran outfit tills på lördag nu! Så himla klockrent kommer det bli. Ska se till att ta lite bilder så att ni får se;)

Glad Påsk



Kommentarer
Postat av: Felicia

skitfin header ju! :) och ja, ni MÅSTE fota! ;)

2010-04-02 @ 10:31:23
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0