14/11-2010

Dåligt med inlägg på ett tag. Det har varit rätt lugnt om dagarna. På jobbet har det startats en tävling som går ut på att man ska sälja så mycket KMS-produkter som möjligt. Man får en poäng för varje produkt, och så kan man vinna olika priser. Jag har bestämt mig för att komma upp i 50, då får jag en stor o bra väska! Jättebra, jag som far så mycket!
Förra fredagen så var det stort vattenläckage på centret där jag jobbar. Hela centret var fyllt med vatten. När chefen kom till jobbet kl 05.00 på morgonen så var det 5cm vatten över hela golvet i salongen. Tråkigt, när allt är nytt!

Imorgon åker Bella till Sverige för att sedan dra till Thailand på onsdag. Det kommer bli tomt här! Men hon kommer få det super därborta i värmen, och det är hon värd efter tråkigheterna som varit.

Grattis till pappa på fars dag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0