1/9-2010

Idag har det nog varit rekordlugnt på jobbet. Har bara haft 4 kunder. Men tiden har gått ändå. Jag tog tillfället i akt och fick mitt hår fixat! Det var minst sagt på tiden. Bella och Jessica hade också lugnt så de gjorte turbostriper;) Jag ser ut ungefär som jag brukar, blond. För er frisörer som läser så gjorde vi även många slingor i 8G+8N. Jag är nööjd!

Det var meningen att vi skulle gå på pilates efter jobbet, men orken tog slut när vi kom hem. Nu koser vi oss o soffan med en brasa sprakandes brevid istället. Det var inte helt fel det heller faktiskt..:) Träning blir imorgonbitti i form av zuuumba!



dagens middag!Bella: "Ta Se&hör för fan, det brinner bra." Ser ni Brangelina där inne?;)
Syns inte så bra, men det får duga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0