2/10-11

Igår var jag ute och red tillsammans med tre andra från skolan. En helt underbar dag! Efter en tur i skogen tänkte vi snedda över en åker, vilket vi absolut inte skulle gjort. En bonde kom i rasande fart och gav oss en avhyvling av inte denna värld. Vi skulle minsann inte vistas med några hästar på hans marker. Förmodligen var han en ensam själ som gått och stört sig på småsaker under alldeles för lång tid. Stackarn.
Kvällen igår blev lugn. Trevligt sällskap, en marabou och ett par avsnitt av lyxfällan gjorde min lördagskväll. Idag ska jag städa och göra massa "måsten". Framför allt öva med min duopartner.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser härligt ut - men hade du inte hjälm - Anna!?



Kraam

2011-10-02 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0