18/4-10

Är det inte typiskt att det blir jättemolnigt så fort man slutar jobbet?
Och jag är tydligen inte ledig förrän på torsdag. Känns lite surt. Såg fram emot att få vara ledig imorgon och få njuta lite av solen. Lite irriterad blir jag på min arbetskamrat som gör schemat, när han vet att min enda lediga dag är måndagar! Aja.

Igår hade jag en jättetrevlig kväll med Matylda och hennes kompis Sarah. Vi gick till The Central där det var massa band som spelade. Speciellt ett av dem var så sjukt duktiga. Köpte faktiskt en cd :)
Sen mötte jag Fia på Bella Italia när hon slutade vid 12 så då tog vi en taxi hem ihop.

Nu har jag precis klippt Windy så nu sitter vi här vid matbordet och nördar allihopa, W, Mike, Sam o jag. Jäklar vad socialt det känns. Jag föreslog faktiskt att vi skule grilla ikväll. Men jag röstades ner då Mike inte vill grilla sina grönsaker på en grill där det grillats kött.. Vad tråkigt det måste vara såhär års att vara vegetarian och inte kunna grilla! Det finns ju inget godare:)



Hörs hörni.



här har ni två bilder från igår.


Sarah, Matylda & I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0