20/12-09

Hjälp så mycket snöö vi har! Har verkligen blivit påmind om att min vinterjacka blev stulen..Nottströjan är min räddning!
Gud så härligt det är att vara hemma. Mycket julstämning och så underbart att träffa alla vännerna och familjen:)

Igår blev det en mysig tjejkväll i Norrköping hos Elin. Riktigt trevligt:) Nu är juldagen planerad och även nyår! Ser verkligen fram emot båda dagarna. Nyår blir i Gusum i år. Känns riktigt bra, jag är inte taggad för något annat ärligt talat. Känner mig väldigt anti allt som har med utgång att göra av någon anledning.

Igår blev det massa bus med kusinerna och idag har mor och jag varit ute och gått! Tog lite bilder på vinterlandskapet.

Föresten, den 4e januari återvänder vi till Notts! Så två veckor återstår i Sverige.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0