29/11-09

Aven idag blev jag inringd av jobbet for att en tjej inte dok upp. For mig var det ju bra iaf:) Idag jobbade jag bara med Nik. Det var lugnt anda till sista timmen da alla helt plotsligt bestamde sig for att besoka oss. Men som sagt, battre sent an aldrig. Idag iallafall. De kvallar jag har varit sjalv pa caffeet har jag hoppats som tusan att ingen ska komma in sista timmen. Da har man redan borjat att gora rent allt och man ar nastan klar med allt vad som ska goras innan stangning. Det absolut varsta som finns just da ar om det kommer in en manniska och bestaller en "full english breakfast". Pa med grillarna igen bara. Usch, nej det ar inte kul.
Idag har iallafall Nik roat sig med att saga att jag ar ett lingonberry. I brist pa annat sa kontrar jag med mango;D

Ni ska veta hur underbara de verkligen ar pa pumkin. De kampar verkligen for att vi ska stanna kvar. Efter jobbet sa ringde Nik mig och fragade om jag trodde att min van skulle andra sig angaende att aka hem om de kunde erbjuda henne nagra dagars arbete i veckan. Han skulle aven kolla mojligheterna att ge mig ett heltidsjobb om jag vore intresserad. Aaah, fy. Detta ar inte kul. Nik kunde aven via hans fru fixa ett frisorjobb. (Det kunde han ju fatt sagt ifran borjan var ju da min forsta tanke:p) Men, hur det an ar. Jobb eller inte, vi kommer att aka hem. Det har jag forsokt att forklara for honom idag.
Fia ska inte ga pa dejt, jag ska inte bli inlast i en kallare och vara pass ska inte eldas upp!
Home sweet home. Det ar ju faktiskt sa. Men nu ska jag njuta och ta vara pa dessa tva veckor som faktiskt aterstar!


suddig bild fran 30arsfesten. Fia och jag testar chokladfontanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0