4/10-09

Tänkte att jag skulle göra lite reklam! Jag ska ju hem sista helgen i oktober och hälsa på lite. Om det är någon som känner sig långhårig just då så ska jag jobba fredagen och lördagen. Vet att jag har några kunder som håller koll på mig genom bloggen;) Ring o boka hos Pia:)

Igår hade vi ännu en jättetrevlig kväll på Brownes. Riktigt bra ställe det där. Dock tog vi inte en enda bild..:/

Snart ska jag gå till Caffé Latino. Så nu ska jag hoppa i de snygga, svarta, formlösa, lite halvglansiga byxorna jag köpt för cafféjobben. Det ska ju vara så neutralt och så omodernt som möjligt. Hade tänkt köpa ett par på "Primark" där de har huur mycket kläder som helst. Jäkligt billiga dessutom. Men det bor tydligen bara dvärgar i detta land för byxorna slutade straxt under knäna. Så det blev nåågot dyrare än vad jag hade tänkt o hade lust med.

Tjing! :)






Kommentarer
Postat av: E D I T H H H §

Jag älskar Primark. Man kan verkligen köpa hur mycket som helst för så otroligt lite pengar :D

2009-10-16 @ 15:12:15
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0