10/2-10

Idag har jag haft min första dag på salongen. Jag trivs redan hur bra som helst. Adam som äger salongen är jättetrevlig. Idag har han visat mig hur allt fungerar. Mycket som känns precis som vanligt, men en hel del nytt också. Jag längtar redan tills på fredag när det är dags igen:)

Imorse när jag kom ner till köket så låg det två paket och ett kuvert på bordet. Bredvid satt Windy och såg sådär full i fan ut som han gör ibland. I kuvertet var det en bild på mig och en text där det stod "lycka till på din första dag på jobbet". Och i paketen var det en spegel och ett äpple. Hehe. Så gulliga dom är.

Har fått bilderna från helgen nu. Så bjuder på några idag.

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0