4/2-10

Igår var det födelsedag här i Notts. Och det firades rejält måste jag säga. Fia och jag gick ut i tisdags och firade både jobb,revansch och födelsedag. Sen blev jag väckt igår morse kl 07.00 med smällare, sång, presenter och tårta. Gud vilka människor man bor med alltså. Vill bara tillägga att jag var skaapligt trött när de kom in i rummet. Jag vaknade inte av de två smällarna som de fyrade av. Helt chockad!

Sofia och jag somnade om några timmar till efter väckningen. Innan det blev några timmars jobb för mig så hade Fia fixat jääättegod frulle. Hon hade styrt mycket den där damen! Efter jobbet kom hon och mötte mig och då begav vi oss till ett jättemysigt kaffé där vi åt väärldens godaste kycklingsallad. Efter det gick vi till Alley Caffé och tog oss varsin toffie coffie. Och där satt vi tills det var dags för Fias lilla överaskning som var bio! Hon hade köpt biljetter till "it´s complicated". Skitbra film!
Efter filmen träffade vi grabbarna på en indisk restaurang. Vi hade en jättetrevlig kväll men massa god mat och skratt. Där fick jag presenter av W&M. Jag fick en flaska vodka och ett stort gossedjur som tydligen är från en tvserie här som gick för massa år sedan. Zippie!
Det gick i ett kan man säga. Men bättre födelsedag kunde jag inte ha haft.

Och imorgon kommer föräldrarna hit! Gud vad jag längtar:)

Nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag in till stan och träffa Matt på Alley caffé. Det var nåt band som skulle spela där och han skulle sköta ljudet. Men det lät trevligt. Och Fialotta jobbar till stängning så det blir nog lagom att möta upp henne när hon slutar och gå tillsammans hem.


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar såklart också! Ses snart.

2010-02-04 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0