1/5-10

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Sista dagen på salongen idag.. Känns okej ändå.
Igår var jag så otroligt uttråkad på jobbet. Skickade ett sms till Fia och beklagade mig lite. Vilket ledde till den roligaste sms konversationen jag någonsin haft.

Fia: Du behöver bara vara uttråkad ett tag till:) Jag kan försöka roa dig med min spontana fantasi: Jan Banan gick på stan mitt på dan och upptäckte en ilsken svan. Det där - det är en jävla huligan. Här måste någon sätta stopp, jag ska förgifta honom med en sopp! Svanen åt den hela opp och innan han dog - Var det bara för att jag inte har en snopp!? Inte trodde jag att detta skulle komma från Jan Banan. Det var som fan. 

Anna: Hahahahha! Jan fick senare dåligt samvete. Han tänkte det här går åt helvete. Inte kan väl snälla Jan Banan sitta inne för svanmord. Så det första han gjorde var att köpa sig en ford. Ända till Afrika han drog. Men där var det hetare än vad han förstod, varför drog jag inte till Arjeplog? Han vande sig vid hettan och levde ganska lycklig i Afrika den där Jan Banan. Tills han mötte ännu en svan...

Fia: Men herrugud ska det aldrig bli nog!? Ännu en jävel och jag som trodde han dog!? Här krävs det list som aldrig förr och han gick och knackade på närmsta dörr. Ut kommer talibanen med magen och fasanen, Jaha rö, dags att ta i med hårdhandskarna! Jag kastar först tärningarna... De visar att det sitter en liten eskimå på din stortå. Eskimån har alla svar herr Banan, på hur du ska bli av med denne nästa jävel till svan...

Anna: Jaha då din lilla eskimå, nu kräver jag att du ska visa mig hur jag ska bli av med jävel nummer två. Eskimån föreslår detta. Att du ska locka svanen där du känner mest hetta. Jan lockar svanen med bananen och tar honom till öken. Där ska han få törsta ihjäl och äntligen få joina ett gäng andra svanspöken. Sagt och gjort och Jan på tillbakavägen gick och log. Men då hände något så han fick nog. Han hamnade emellan en elefant och antilop ikläm. Då bestämde han sig - nu drar jag hem.

Fia: Nöjd och väl hemma såg han sig i spegeln och upptäckte en helvetes blemma. Kul att ha en vulkan i fejset. Det är nog det snyggaste en gay sett. Då kom Jan Banans spralliga morsa in. Hahaha du ser ju ut som ett prickig-korvskinn! Vilken schysst morsa man har, inte undra på att farsan föredrog att byta upp sig till en karl. Nä sa morsan jag ska muntra upp dig, kolla här så ska du få se en läcker grej...

Anna: Här har jag en vacker bild på en svan, det är väl en snygg grej? Men du då morsan, tvätta fötterna. Stanken når ända till myrorna vid ekrötterna. För o inte tala om din armsvett. Det är inte så jävla hett...


Det är inte så att vi blir allt för uttråkade av att umgås så mycket;) Ikväll är det utgång som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0