17/11-2010

Gud vad glad jag blev när jag kom på att jag har sovmorgon imorgon! Yey! Jag har varit så jäkla trött de senaste dagarna. Gissar att det är årstiden som spökar. Jag drömmer mig bort lite. Till efter jul och till när Fia och jag ska knyta ihop 2010 tillsammans någonstans ute i världen.
Nu väntar jag på att skatteverket ska besluta att jag får vara skriven i Sverige igen och på att komvux ska meddela mig att jag är välkommen där för att studera i vår! :)

Ikväll har jag varit på gymmet och haft min andra tid med personlig tränare. Man får två pass gratis när man blir medlem. Första hade jag förra veckan. Han skulle testa min kondition. Det gick skapligt. Den dög. Idag körde vi styrketräning. Fy satan säger jag. Efter benövning nr 2 var han på väg mot den tredje. Då jag frågar om det inte var dags för en liten magövning nu kanske?? Nej, vi kör en till sen är tiden slut. Oookej. Heej o hå.. Det gick ju. Imorgon bitti är det "godmorgon träningsvärk!"

sist fia o jag var på solsemester var..


ospecat. Ganska bra o åka med FiamedFlax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0