1/10-2010

Jag säger det igen. Fasen vad tiden går fort. Snart är det jul;)
Jag började dagen med en morgonpromenad. Skönt att komma ut o få lite frisk luft. Hittade en supermysig liten butik bara runt hörnet. Shoppade tom en del! Tänkte vara lite flitig och kanske jobba ett par timmar extra imorgon. Ska kolla om det finns tillräckligt att göra. Sen är det tänkt hattfest på kvällen hos Jessica. Jag kommer nog vara världens tråkigaste och stanna hemma. Har egentligen ingen bra anledning att inte gå. Men ibland kan det väl va så? För vet ni vad jag bara känner för. Att sitta hemma och sticka (ja ni läste rätt) och dricka chailatte.
Idag jobbar jag 14-21. Så bäst jag går o gör mig redo för en arbetsdag.


hej

min nya sysselsättning

morgonshoppingen resulterade i ett par nya örhängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0