26/10-2010

Jag har haft en toppenhelg hemma. Större delen av helgen har jag spenderat med Fia! I lördags kväll blev det mysig middag hemma på Tallstigen med mor o far. Sen drog vi till Västervik i söndags för att se om lager 157 hade något att bjuda på. Då ingen av oss tidigare hade varit där hade vi ju ingen aning om vart det låg. Vi åkte in till centrum i hopp om att hitta någon att fråga om hjälp. Men att leta efter folk i Västervik en söndag på hösten är ungefär som att leta efter en sandstrand i antarktis. Typ. Vi hittade iallafall en tjej i en godisbutik som var så snäll och berättade vart det låg:) Och vi båda var positivt överraskade över outleten. En hel del shopping blev det!

Nästa gång jag kommer hem så blir det förhoppningsvis några fler dagar. Ska höra med min chef om jag kan få lite ledig i några dagar.

lite nytt



your heart is free.. have the courage to follow it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0