21/9-2010

Ikväll har vi haft en riktig pratkväll här Bella och jag. Det vi har kommit fram till är att politik och kärlek, det är fan inga lätta grejer.

Det blev en liten skype med Fia förut också. Hon frågade mig i slutet av samtalet : Anna, vet du vad det är för dag imorgon?
Jo, det vet jag. Det är dagen då det är exakt ett år sedan vi åkte till Nottingham. Det känns som igår. Vi var skitoroliga över packningen. Om den vägde för mycket eller om väskorna var för breda. Och självklart nervösa för vad vi skulle komma till. Vilka var dom där filurerna vi skulle bo hos? Den där tjejen Windy som visade sig vara en karl! Jag fattar fortfarande inte hur bra det blev. Vilka vänner för livet man har fått. Vi blev ju en liten familj Sofia, jag och våra grabbar Windy och Mike. Ibland kan jag bara sakna dem så otroooligt mycket.
Äventyret till Notts är det bästa jag gjort.

första dagen
på jakt efter jobb
Våran gata Beauvale Road
promenad med hundarna
Det blev en o annan kväll på Brownes!
Tummen upp för Notts
:)
M, W, A, S

bästa grabbarna

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det KÄNNS i hjärtat idag, har tänkt på det jättmycket och skrivit med Windy. Vi tänkte visst lite lika du och jag och har visst lagt ut lite samma bilder t.o.m. Älskar dig <3

2010-09-21 @ 15:27:28
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0