25/8-11

Hallå!

Den här dagen har varit helt fullspäckad med roliga grejer. Vi började dagen (även denna jäkligt tidigt) med första undervisningen. En hel rad olika uppvärmningsvarianter gick vi igenom. Lite förvånade såg vi alla ut när han sa att vi skulle lägga oss på golvet och göra situps samt armhävningar. Kan tänka mig att det hade lite att göra med att vi såg trötta ut och att två av klassens 6 elever trillade in en halvtimme försent. Vi i klassen är som en liten flock som bor ihop, har alla lektioner ihop och gör mer eller minde allt tillsammans. Ett riktigt härligt gäng måste jag säga!

Under eftermiddagen har vi fått lära oss en hel massa om Malung. Det började i aulan då en äldre man, själv uppvuxen i byn pratade nonstop i en och en halv timme. Jag skojar inte om 50% av alla sov efter 15 minuter. Det var intressant, men alldeles för mycket information.. Därefter bar det av med buss runt för att se allt herrn pratat om. Vi avslutade på ett fjäll med tipspromenad och fika.

tipspromenadskor

mina goa housmates Fia, Tove och Maria.

Mer härligt folk

Bild från promenaden på fjället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0