28/8-11

Kvällen igår var helt galen. Vi kilade bort till ett av husen på området där vi var bjudna på "spökfest". Där möts vi av ett 20 tal personer utklädda till zombies. Sen startades någon form av tävling/lek mellan "vanliga" personer och dessa "zombies". Jag och min huskamrat Karin satte oss i ett hörn och höll varandras händer. Jäklar så rädd jag var. Och ändå så vet man att det är jättegoa människor bakom de där hemska utstyrslarna. Aja, kul var det:) Man får nästan nypa sig i armen ibland här. Vissa saker känns bara som om de inte händer. Som Karin sa: Hur ofta frågar man nån om personen är död?

Idag har jag spenderat nån timme i en övningssal med min fiol. Har också hunnit träna lite i skolans gymnastiksal. Älskar att det är fri tillgång på alla skollokaler även på helgerna! :)

Bjuder på en midsommarbild. En av mina favorithögtider på året. Har förresten inte sommaren gått alldeles för fort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0