30/8-11

Nu är det en vecka sedan jag kom hit. Känns faktiskt som om jag varit här mycket längre. Det känns lite hemma redan. Och trivs det gör jag minsann! Vi kollade på höstens kursupplägg idag och när man har det framför sig så känns det som om terminen är kort. Det är massa kul på schemat. Bland annat så ska vi, min kursgrupp tillsammans med visgruppen till en fäbod och musicera på torsdag. Och nästa vecka ska vi ha tre dansdagar. Det ser jag skitmycket fram emot!

Nästa vecka får jag besök. Längtar som en tok!

Karin o jag plockade lingon häromdagen

:)

Dagens läxa..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med lingonskogen..... Har det blivit sylt av dem?

2011-08-30 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0