22/9-11

Den här veckan har gått helt otroligt fort. Vi har haft en gästlärare hela veckan och fått lära oss många nya låtar. Ikväll ska vi i grupper spela på torsdagsdansen. Jag trivs rätt bra med det här nördlivet faktiskt. Det är det Patrik, våran lärare kallar oss. Han säger att vi ska försöka vara så nördiga vi bara kan den här terminen för det är då man blir bäst. Jag tror det ligger något i det. Igår var vi ute vid hättsjöstugan. Det är en stuga som Malungs folkhögskolas elevförbund äger. Det är alltså inte skolans stuga utan elevernas. Vi grillade korv, paddlade kanot och spelade där ute. Stugan ligger precis vid en liten sjö. De som anordnade kvällen hade tänt marschaller längs med vägen. Jättemysigt!

Nu ska jag packa, för imorgon ska jag hem igen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud så mysigt! Bra med flytväst också! Kraaaaam

2011-09-22 @ 19:55:48
Postat av: Eve

Vad mysigt ni verkar ha det :)

2011-09-22 @ 21:04:51
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0