09 i bilder

Ett ganska så händelserikt 09 har det varit. Bjuder på lite bilder från några trevliga tillfällen detta år.


 - året började med att Hanna flyttade in hos mig på Margretagatan. Vi bodde ihop en månad tills hon flyttade in i sitt torn;)
- Kryssning med Bella o brudarna

- I maj när Fia precis anlänt från australien så hjälpte vi intersport lite på golfbanan. Bunkerbabes.;)


- En så sjuuukt härlig resa till kreta med familjen o Hanna blev det i Maj.


- Frida tog studenten
- En trevlig sommarfest i Hälla
 -Karnebåtfestival i valdemarsvik, där kvällen började hos Bettan. Jag och Gurr tog en svängom på gräsmattan;)

-Augustifesten. Innan vi gick ut på staden hade vi röj hos Felicia;)

Frida och jag drog till Götet en helg i September. Bland de bästa helgerna detta år ska tilläggas.

 21 September lämnade Fia och jag Sverige och åkte till Nottingham. Vilket är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv.


GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ett händelserikt år här också hörru du! Och framför allt, vilken vändning året och livet tog framåt höstkanten:) Som sagt, 2010 kommer att börja bra, det är ett som är säkert!^^

2010-01-02 @ 15:18:29
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0