16/12-09

Såå härligt det är att komma hem till snöööö! Riktig julkänsla:)
Ser verkligen fram emot julen i år, så roligt att träffa släkten när man inte träffat alla på ett tag.
Nu är det full fart på jobbet minsann. Än så länge har jag haft tre nästan fullbokade dagar på salongen. Känns riktigt kul att vara igång med frisörandet igen. Igårkväll efter jobbet åkte Hanna och jag till Hälla för att fia Fia som fyllde år. Jättemysig kväll, och tipspromenaden med focus on Fia vann såklart team gusum.


Nu ska jag hjälpa mamma med julköttbullarna.

Bye


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den hjälpen såg jag inte röken av....

Möjligtvis skulle du skrivit "hjälpa mamma äta upp julköttbullarna."

2009-12-17 @ 17:21:01
Postat av: anna

Haha, jag hann ju inte!! Inte mitt fel:)

2009-12-18 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0