27/12-09

Då var julen över. Och bara en vecka kvar här hemma. Det känns lite lagom faktiskt med att ha varit hemma i tre veckor. Det blir ju "vardag" igen efter en vecka. Sen behöver man ju några veckor för att träffa alla och hinna med allt som man vill hinna med. Men väldigt många gånger har jag tänkt på Nottingham. Och varje gång inser jag hur himla rätt beslutet är att åka tillbaka. Innan jag ger mig därifrån nästa gång så vill jag känna mig klar med allt där. Inte att det ska sluta när det precis börjat. Vissa säger att det kanske inte blir lika bra andra gången (alltså nu i vår). Fast jag ser det inte som "en andra gång" för första gången är liksom inte slut än. Och det finns inget som kan bli dåligt. 

Nu har jag iaf haft världens bästa jul. Har träffat nästan hela släkten, och ätit massa god julmat. Jag tror att jag skulle kunna leva på julmat året runt. Det är ju så jääkla gott.

Ikväll blir det bio med Bella. Våran lilla klassträff rann nog ut i sanden lite. Men nu får Bella och jag tid för lite catch up istället :)


 (fulaste julgranen)




 min snygga resväska som jag fick i julklapp

 kusin o jag var ute o slängde oss i snön


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha jag trodde fan inte att julgranen va så ful! Men glittret o julgranskulorna va ju fina :) ser ut som de svävar i luften :P haha

Fin resväska du fick :) Mysig bild på dig o Frida :)

<3

2009-12-28 @ 20:41:27
Postat av: Frida

Alltså Anna! den julgranen var bland det värsta i granväg! hahahahahahah! jag kissar på mig.....

2009-12-28 @ 21:52:10
Postat av: anna

Hahah jag veeeeeet, hemsk! Men tur att vi hade snygga julgranskulor o glitter som Hanna säger;)

2009-12-29 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0