3/12-09

Och, som jag har sagt. Tiden går alldeles för fort. Jag hinner inte med! Mycket jobb och mycket som händer. "Man flu" härjar tydligen på jobbet så det blir lite extra timmar. Karlar..
Jag har faktiskt redan köpt i stort sett alla julklappar! Det är inte ofta man är klar första veckan i decemer. Tror inte det har hänt förut. Så himla mycket roligare det är att handla här. Det är faktiskt väldigt billigt. Man tänker att det ska vara dyrare.. Men inte. Och man kan verkligen hitta hur mycket som helst om man går en runda på stan. 

Nästa vecka kanske jag, Fia, Ash på jobbet o några kompisar till honom åka till London! Då blir det shopping och party:)
Och på lördag blir det eventuellt avskedsfest på Pumpkin!
Igår fick jag en present av Melv också. En Notts County halsduk och en liten Countybjörn, "så du inte glömmer bort oss och county". Vilket jag ändå inte skulle göra.

Det kommer bli tufft att lämna allt detta. Det är ett som är säkert.



Kommentarer
Postat av: simon

ni ska inte tillbaka efter ni kommit hem till sverige alltså? :)

2009-12-07 @ 17:34:09
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0