hemma

Nu är vi hemma i Sverige igen. Är bokstavligt talat helt slut! I fredags blev det lite middag och utgång. Efter ca 2 timmars sömn gjorde vi oss redo på lördagen för att dra in mot centrum för shopping. Jag har aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv. Visserligen var det ju ganska väntat att fler än oss hade tänkt sig julshopping i London tredje advent^^ Det var iaf för mycket folk för att kunna koncentrera sig i affärerna. Men London är verkligen helt otroligt! 

Imorse klev vi upp 02.45 och begav oss till stansted. Jag förstår inte hur vi jämt lyckas hamna sist i boardingkön. Vi som tyckte att vi var ute i god tid. Jaja, än har vi ju inte missat nåt flyg iaf:)

Hur som helst, med alldeles för lite sömn och inte mycket shopping så har jag haft världens bästa helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0