16/11-09

Sitter nu här med en gosig ted i knät. Så lite halvbökigt att skriva för tillfället.
Men men. Väntar nu på att W&M ska anlända från Barcelona. De verkar ha haft riktigt varmt och skönt. 28c. Låter inte helt fel det. De har säkert hunnit blivit solbrända också, så att man själv känner sig som liket! :P

Nej, men det ska bli skönt att få hem dem faktiskt. Har lärt mig denna helg att jag inte ska bli hundägare till 4 hundar. Dem är verkligen hur härliga som helst alla hundar. Men det finns ju som sagt nackdelar. Både här hemma när de bråkar om matskålarna och ibland är överallt så det känns som om man har minst 40 hundar i huset, och när man är ute och går. Som i morse när vi var väldigt nöjda efter att alla hundar hade gjort ifrån sig och vi varit duktiga och plockat upp. Ja då sätter sig Jess mitt på en gångbro och gör ifrån sig ganska rejält(mer än vanligt). Verkligen mitt på en gångbro. Woho, bra Jess. Synd bara att vi inte hade kvar några påsar. Hur pinsamt som helst, men det var bara att kila vidare i en jädra fart och låtsas som om det regnade. Nästa gång ska vi ta med reservpåsar.
Idag är Fia och provjobbar på en restaurang. Slutar inte förrän 11 ikväll. Jag hoppas verkligen att hon får det där jobbet! Men känner jag Fia med flax rätt så är det nog inga problem..

Jag berättade ju om händelsen då våra jackor blev stulna. I torsdags höll det på att hända igen! Har folk inte egna jackor i det här landet? När vi precis kommit till favorithaket Brownes så gick vi in på toan typ 2 min. Innan tänkte vi att eftersom det inte fungerade så bra att gömma jackorna så hänger vi dom här väldigt centralt på en stol. När vi kommer ut så slänger jag en blick mot stolen och upptäcker att min jacka har fått fötter igen!! Fias var kvar som tur var. Men jag tänkte att människan den här gången inte kunde ha hunnit så långt. Så jag springer ut och tittar mig om lite medans Fia kollar och hör efter där inne. När jag kommer in igen utan resultat så kollar jag bara lite snabbt ut genom fönstret. Då ser jag en kille som har min jacka på sig!! Fia och jag går ut och går direkt fram till killen. (Allvarligt talat så har jag nog aldrig varit så arg). Jag ber honom att ta av sig jackan, men han är väldigt bestämt på att det är hans jacka. Såg rätt fånigt ut måste jag säga, det var ju ändå en tjejjacka och ganska många storlekar för liten..:P Men tillslut fick jag min jacka och dörrvakten sa att människan inte skulle få komma in på Brownes igen. Shit..

     - tummen upp for Notts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0