27/11-09

Nu har det jobbats några dagar här. Igår ringde chefen och väckte mig kl 8 och frågade om jag kunde komma och jobba så snabbt som möjligt för Mel hade blivit sjuk. Så igår blev det jobb hela dagen. Även idag fick jag rycka in för att Mel inte kände sig riktigt kry än. För att vara en fredag så har det varit riktigt lugnt på jobbet idag. Men vi ser till att fördriva tiden ändå. Matt, en kille på jobbet har idag bokstavligt talat varit helt galen:P Blev ganska många skrattanfall under loppet av 6 timmar. 
Så har jag ju släppt bomben att vi "troligtvis" kommer att åka hem. Jag skyller ju på att Sofia har hemlängtan. Nik trodde att hon skulle tycka att allt kändes mycket bättre bara om en vecka. Han sa att det brukar vara så. Att hemlängtan börjar komma på riktigt efter ungefär tre månader. För det visste ju han så mycket som han hade varit ute och rest:p Idag kom dom också på den brilljanta idén att vi skulle ordna en date mellan Fia och Matt (dem gör verkligen allt för att hjälpa till). Hon kan ju bli kär i Matt för dåå kommer hon inte vilja åka hem! Om det ändå vore så. Det är skitjobbigt att inte kunna säga hur det egentligen är. Att vi hela tiden har vetat om att vi kommer att åka hem för gott i mitten av december.

Ikväll är tanken att det ska bli utgång. Fia blev precis inringd av jobbet så får se när hon är klar ikväll:)


slänger in en bild på sötaste cody:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0