18/10-09

Har precis kommit in från en promenad med Mike och alla fyra hundar. Vi gick längs med floden bara en liten bit härifrån. Det är verkligen jättehärligt väder idag! Synd egentligen att vara inomhus. Jag får ta en promenad och möta Fia sen när hon slutar jobbet. Nu funderar jag lite på vad jag ska hitta på tills dess, bara jag och den karln är hemma idag och han befinner sig på övervåningen och spelar sitt kastrulldunk till musik. Funderar på att dra igång något i stil med Westlife i ren protest. Jaja, Fia slutar kl 5, så troligtvis blir det ett besök på Nero innan. Något som jag har upptäckt här är Chai Latte! Och på just Nero så gör dom så sjuukt goda sådana!

Jag är väldigt irriterad på chefen på Latino för tillfället! Jag förstår inte alls vad han yrar om. Nu kanske han inte kan lova mig 2 dagars jobb i veckan längre. Men för en vecka sedan erbjöd han mig miinst 4 dagar i veckan. Sen skickar han Fia för att prata med mig. Lite fegt om jag får säga. Han är ju ändå chef. Jag tänker nog tacka ja till jobbet på TK max. Så behöver karln extra, kan jag stolt tacka nej!

Nu ska jag göra nåt vettigt, typ dra igång värmen och ta en dusch innan jag fryser ihjäl.
Trevliga planer för kvällen! Men mer än så säger jag inte;)

Hej!

 Ted & Jess


 Rodd tävling


 Fluke jag & Cody


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det för ingredienser i en Chai?

2009-10-18 @ 18:44:00
Postat av: Anna

kanel, vanilj och chaite. mumma:)

2009-10-20 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0