20/10-09

Nu har vi precis checkat in online inför hemresan nästa vecka. Det ska bli riktigt skoj att komma hem o träffa alla man faktiskt saknar ganska mycket. Men hemlängtan det har jag faktiskt inte haft en enda dag, inte en enda minut eller ens en sekund. Fast jag tror ändå att det kommer kännas lagom att komma hem där i december. Det ser ut som att vi ska hem innan Fias 20årsdag. Så helgen den 13 där troligtvis. Inte senare iaf:)

På söndag ska vi ha en liten utflyktsdag med Windy & Mike! De hade lite ställen häromkring de tyckte att vi skulle besöka. Det ska bli skittrevligt faktiskt. Ärligt talat, härligare människor har jag nog inte träffat.

Idag är jag ledig. Fia börjar kl 1 så nu ska vi baka bröd! Vi har gjort Guns frallor väldigt berömda här;)


 Suddig bild från en nattklubb vi kikade in på i fredags. Utifrån ser det ut som vilken kyrka som helst! Så jäkla häftigt. Att man ens kommer på idén att göra om en kyrka till en nattklubb! Kändes helt knas. Men som sagt, coolt;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi måste ses när du kommer hem. Jag har massor att berätta och det hoppas jag du med har. Skriver inget mejl utan sparar det tills vi ses :) <3

2009-10-20 @ 21:33:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: anna

Jaa det måste vi! jag är skitnyfiken här:P Och har också såklart en del att berätta;) <3

2009-10-21 @ 01:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0