Glad!

Nu har det allt hänt lite här! Igår när jag var inne på fiket där Fia jobbar kom chefen fram och snackade lite. Han är väldigt pratglad den där karln. Men väldans trevlig! Det var nämligen så att han behövde lite mer personal eftersom det blev strul med en av de som skulle börja samtidigt som Fia. Så han undrade om jag skulle ha lite tid till överst. Tid? Det har jag så det blir över. Jag har nog aldrig varit så utvilad som nu..! Hur som helst, på söndag ska jag dit igen så får vi se hur mycket det kan bli:)

Igår var vi och storhandlade med en av rumskamraterna Daniel. Han skulle ändå handla till sig själv så det  passade perfekt att vi åkte med honom. När vi kom dit upptäckte stackarn att hans kort inte fungerade. Så han fick genomlida en storhandling med oss. Vi hade rätt kul åt honom när han tassade efter oss med våran kundvagn...:P
När vi höll på och packade in alla påsar i bilen ringde de från ett café där jag lämnat mitt CV. De ville att jag skulle komma dit idag på intervju. Wooho! Äntligen händer det nåt! Vi åkte hem och korkade upp en vinflaska för att fira lite. Därefter blev det spontanutgång. Vi hamnade på ett ställe som heter Browns. Riktigt trevligt ställe. Där blir det nog fler besök. Vi pratade med lite trevliga studenter. Fia hade en lite rolig konversation med en kille. Han frågade vart vi var ifrån. "Sweden", svarar Fia. Han lyser upp: " Oh, Sweden! Gravad lax!"
Oftast när någon kan ett ord på svenska så brukar det vara skål, just gravad lax var lite otippat..!

Intervjun idag gick kalas! Ska tillbaka till fiket på onsdag. Kunde bli några dagar i veckan tydligen. För ett par dagar sedan trodde jag att jag skulle ha absolut ingenting att göra i två veckor. Men nu sitter man här helt plötsligt med tre jobb! Det ni!
Glad!

Nu har vi precis avnjutit en god middag. Det blir nog att slå oss ner i soffan med en bra film här nu:)

  handla med en uttråkad daniel! ;P

 Fest på Brownes

 mys

 sötFia

 Cody... 

 ... som inte tycker om blixten.










Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej Anna!

Du/ni verkar att ha det bra, kul. Just nu kämpar jag med mig själv, har beslutsångest. Ska jag klippa mig, och isåfall var, Pia, kanske, nä jag väntar nog tills Anna kommer hem. Men hur kommer jag att se då? Med ditt sätt att beskriva vistelsen i Nottingham, kan man ju undra när eller snarare om du kommer hem. Men OK, knut i nacken eller hästsvans kanske passar även "gamla gubbar". Ha det, Tommy

2009-10-03 @ 15:14:20
Postat av: anna

Hej! Haha, jag kommer ju hem sista helgen i oktober. Då ska jag jobba fredag och lördag så då kan vi ju se till att få dig klippt. Annars som sagt finns ju alltid tofsen att ta till! Kul att du läser bloggen. Hälsa alla. /Anna

2009-10-03 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0