9/10-09

Nu har jag precis kommit hem från stan. Har jobbat på "Hungry Pumpkin" några timmar. Där har jag jobbat i tre dagar nu. Trivs så himla bra! Arbetskamraterna är toppen och stället är jättemysigt:) Chefen på Café Latino erbjöd mig häromdagen ett heltidsjobb. Villkoret var att jag inte skulle kombinera det med något annat jobb plus att det skulle vara omöjligt för mig att åka hem sista helgen i okt.
Så, jag tackade nej. Men som tur är så kan jag ändå få vara där ett par dagar i veckan.

Nu i helgen är grabbarna i huset ute och campar. Det betyder att vi tar hand om hönsen! Det är bara två, men ändå lite styr. De ska släppas ut, tas in, ge mat, fylla på vatten (tvätta vattenskålen minst en gång om dagen) samt plocka ägg. Det ska vi nog lösa. Vi har lagt en stor lapp på köksbordet så vi inte glömmer bort dom små liven. Att grabbarna är borta betyder också att det är vi som bestämmer över värmen i huset!:D Windy visade oss igår hur man styr värmen. Det kommer verkligen utnyttjas! :)

Igår blev det en trevlig utekväll. Det är inte mycket som slår torsdagar på Brownes kan jag säga..!
Tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder när vi faktiskt varit lite duktiga med kameran.

 Promenad.

 Ted, Fia, Jess, Dr Strange och Cody. 

 Fia på G

 Även jag

 Hönsen ska vi inte glömma bort

 En flaska vin..

 .. som var något svåröppnad


 ;)

 :)





Kommentarer
Postat av: Bellla

Lycka till med hönsen! :D

2009-10-09 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0