13/9-09

Kvällen med frisörbrudarna igår var hur bra som helst! Vi var uppe vid våran sommarstuga och åt gott, pratade myyycket, och badade i tunnan:) När man inte ses så ofta så har man alltid massor att prata om. Hur det går för alla, snacka frisyrer, produkter och massa annat spännande såklart.

Idag har jag varit inne i stan och busat med mina småkusiner:) De är för underbara.

Martina skickade nyss bilder från när vi fick våra gesällbrev. Allt går så fort. Känns som om vi nyss tog studenten. Men helt plötsligt så har man jobbat över ett år och har sitt gesällbrev i handen.. Men skönt, det är det. Vilket slit det var innan man äntligen hade klarat det. 

 

a


jag och martina


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna, kul du kom igår....o vad kul o få läsa din blogg...jo...förresten på tal om flyttstädning så hittade jag en liten fin checklista du kan ha nytta av =D hehe...lycka till.... /"faster" Malin



http://www.flyttstaedning.se/flyttstadning.pdf

2009-09-14 @ 10:33:12
Postat av: svar:

Det är alltid så trevligt att hälsa på er:) Oh jäklar, den "lilla" listan! Men den kan nog komma till användning! Haha.. Tack! :)

2009-09-14 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0