16/9-09

Nu är det verkligen fullt upp på jobbet! Men kul är det. Idag var det faktiskt sista heldagen på jobbet. Känns jätteskumt att jag inte ska jobba en enda heldag på salongen förrän i december! Jättekonstigt.

På måndag far vi ju. Och jag är faktiskt lite nervös. Jag menar, jag har ju aldrig varit borta mer än en vecka hemifrån. Och nu blir det en hel höst! Men tror det kommer bli kalas det där. Våra rumskamrater verkar vääldigt trevliga. Hoppas på att de fyra hundarna är det också..:P

Nu kom jag precis till Hanna efter jobbet. Väntar på att damen ska komma hem. Sen blir det paj och idol!


Jag ska skaffa mig en kamera innan vi åker så jag kan vara duktig med bilder!
Men bjussar på en jääääättegammal bild på mig och Hanna ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Kan inte heller fatta att vi ska vara borta o bo där i 3 månader! Klart att det känns lite pirrigt^^ men kul=)

Himla söt bild på er också=)

2009-09-17 @ 17:31:23
URL: http://fiaelisa.blogg.se/
Postat av: Lalla

Hihi, kan inte fatta att ni varit sådär små en gång i tiden ;) Sötingar!

2009-09-19 @ 17:31:59
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0