20/9-09

Och plötsligt var det bara en dag kvar här hemma. Helt otroligt vad dagarna går fort. Fia och jag spenderade fredagen i stan. Det blev en del shopping. Bland annat så köpte jag mig en ny kamera. Den är liiila. Skitsnygg!;P
På kvällen ställde vi till med lite avskedsmiddag. Väldigt väldigt trevligt.

Nu är det packning som gäller. Känner iaf att jag har koll på läget. Jag tycker ryan air har lite skumma regler vad gäller bagage. Väskan får bara väga 15 kilo. Och det är verkligen bara när man ska vara borta så länge som vi ska. Handbagaget får väga 10 kilo. Det är ju helt okej ändå. Men väskan får inte vara spec stor. Den jag ska ha är precis på centimetern att den är tillåten. Hur som helst, imorgon kl 09.40 bär det av:)

         
tack för en trevlig kväll tjejer (och jonas)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0