27/9-09

Igår var det allt tur att vi gick till det där caféet. Chéfen där hade tydligen ett deltidsjobb att erbjuda Fia. Så idag ska hon provjobba! Det är ett jättemysigt fik som ligger väldigt centralt:)
Jag hoppas verkligen att den där nyöppnade salongen hör av sig till mig imorgon! Egentligen har det ju inte gått så många dagar, men man blir gärna lite otålig bara av att man inte vet. Många ställen man har varit inne på har ändå sagt att de troligtvis behöver mer personal inom två veckor. Så det är bara att hålla tummarna :) I veckan ska jag ju iaf få visa mina färdigheter där Windy jobbar.

Igår tog vi det bara lugnt. Det blev lite filmkväll med grabbarna.
Idag får vi väl se vad som händer, och vad jag ska hitta på när Fia är iväg. Funderar på att sno en av hundarna och gå en sväng vid floden. Vi har haft himla tur med vädret:) 

Nej, nu väntar Fia otåligt på att vi ska käka frulle. Så bäst jag avslutar! 

/Anna 

 FiaLotta

 A

 F

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att Fia ska provjobba :D hoppas det går bra! Gu va fint väder ni verkar ha! Ser verkligen mysigt ut :) <3

2009-09-27 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0