2/9-09

Det har varit en lite havstressig morgon. Vaknade hos Hanna, skjutsade mamma till jobbet för att jag skulle få ha bilen, sen hem till mig, fixa lite, in till stan och handla på montlé, sen hem till Hanna igen för att hämta lite grejer, handla fika och nuu kom jag precis till jobbet..! phu. Men resten av dagen blir nog ganska lugn. Det märks att hösten är på ingång och att turisterna har försvunnit. Efter jobbet ska jag nog packa lite kartonger. Jag tycker verkligen att det är så sjukt tråkiiiigt. Skjuter gärna upp det till sista dagen. Men det vore nog inte så populärt om inte allt är packat och klart när lastbilen står där utanför.. Dessutom har jag väärldens jobbigaste garderob att skruva ner. Tyckte det var en väldigt bra idé om damen som ska överta lägenheten behöll garderoben. Kanske kan sätta ut en annons, "skänkes mot bortforsling"..? 

Jag skulle göra mycket för att få åka tillbaka till Kreta just nu! Frida och jag hade ju planer på att dra iväg i augusti, men sen passade det väl inte riktigt för någon av oss. Men gud så skönt det hade varit. Sol och bad, massa trevliga människor, mysiga Chania, och fest i Platanias hela natten lång..

Men nu ser jag självklart fram mot England med Fialotta!


     
  
bilder från i maj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0