30/9-09

Godmorgon!

Idag tänkte jag att jag ska ringa och tjata lite på de där filurerna på jobb centre i hopp om att de ska kunna fixa detta nummer till mig något tidigare. Får se om jag lyckas. Igår frågade Windy om vi ville vara med på middag här ikväll. Låter ju faktiskt trevligt. Vi blir tydligen nio personer. Ska bli spännande att träffa deras vänner:)
Det skulle bjudas på lamm ikväll. Just lamm har jag väl haft lite svårt för. Men karln i huset är duktig på o laga mat så vi får se om han kan ändra min inställning.

Igår fick vi lite halvkul information om hundarna. En av dem, Jess var tydligen en tjej. Vi som trodde att det bara var grabbar i huset. Hunden i fråga hade ett "träben". Fia och jag tittade lite frågande på varandra. Sa han träben? Det visade sig att Jess var stelopererad i ett ben, sedan hon en gång tagit sats och hoppat rakt ut från en bro. Man kan ju undra vad som lockade där nere.. Ted, minstingen, la en prydlig spya på golvet häromdagen när Fia och jag var ensamma hemma. Fia var hjälte och plockade upp det, då det hade vänt sig i min mage ex antal gånger. Orsaken kan ha varit att han ätit favoriträtten häsbajs... Härliga hundar vi bor med va? :D

På återseende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0