5/9-09

Igår tillbringade jag hela dagen i Sthlm med Pia. Vi åkte till söder och kollade in Efva Atlings butik. Riktigt fina smycken! Därefter gick vi en runda på gamla stan. Där vi även käkade lunch. Sen gick vi ytterligare en sväng på stan. Inte mycket till shopping blev det. Jag köpte två ringar:) Det var det enda. På kvällen var det ju frisörgala på Berns. Vilken kväll säger jag! Vi fick en bra bordsplacering. Vi satt bla bredvid ordföranden av sff. Men roligast var ändå att vi hamnade bredvid världens goaste gäng från Västerås!
God mat och bra underhållning. Det blir nog repris nästa år!:) 
Kanske slänger upp lite bilder sen. Själv hade jag tyvärr inte med mig någon kamera. Men Västeråsgänget var rätt flitiga med sin kamera:)

Nu ska jag ner till Bella. Det blir röj i Viken ikväll, kors i taket...!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0