9/9-09

Ännu en stressig morgon! Jag har verkligen aldrig, aldrig försovit mig. Men nu, de senaste två veckorna har det hänt tre gånger! Skitjobbigt. Det finns nog inget värre. Inget blir som det ska och man hinner knappt vakna innan man kommer till jobbet. Idag vaknade jag och Fia 07.50. Våran skjuts skulle komma 08.15, Toppen! Men hann gjorde vi allt.

Igår hade vi lite packningsplanering. Vi har valt att ta med två väskor var. Det gäller ju att packa smart. Kläder för alla väder måste ner, flera jackor, minst 4 par skor osv.. Jag tror inte man har några problem med att fylla 2 väskor.

Idag blir det flytt! I måndags var Hanna så snäll och hjälpte mig att skruva ner den omöjliga garderoben, vilket gick rätt bra. Så packade vi stort sett allt. Idag kommer lastbilen och ska köra grejerna till Gusum. Igen..
Det blir ju bara att bo hemma i 1,5 vecka nu. Jag kan inte fatta att vi åker om 1,5 vecka! Shit vad tiden går fort! woho:)

Nej, nu ska jag klippa mor min. Alla måste ju göras fina innan jag drar för sen dröjer det! Gud vilka utväxter det kommer vara som väntar på mig här hemma;P


På lördag blir det lite återträff med frisörbrudarna:)

 


Bild från frisörgalan på Berns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0