Jag fick jobbet! MEN...

Jo, arbetsintervjun gick jättebra! Jag fick jobbet. MEN, jag kan inte börja jobba. För att man var tydligen tvungen att ha något "national insurance number". Och det var endast på TK MAXX som man måste ha det från början. Jag har nu bokat en tid för intervju för att få detta nummer. Och den intervjun är den 12e oktober! Det känns som en evighet. Ursäkta uttrycket men, fan!

Något som iaf lät lite lovande idag var tre andra ställen som jag kikade förbi på. Tålamod...Tålamod..

Nu ska vi se om det är något kul på tvn:)

/Anna


Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med ett jobb :D Men jobbigt med det där numret....men jag fattade inte. Får du jobbet ändå? Eller kunde du inte få det för att du inte hade nåt nummer? :P Pussssssss<3

2009-09-30 @ 19:39:02
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa!:) Ja, jag får jobbet. Men jag kan inte börja jobba förrän jag fått detta nummer. Och det blir i oktober nån gåååång. Kan dröja ett tag. Och det är det som är det jobbiga..:P Hoppas allt är bra med dig! Puuuuss!<3

2009-10-01 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0