Kväll!

Idag har vi gått på stan hela dagen och sökt jobb. Ex antal cv har lämnats ut till butiker, caféer och salonger såklart! Det har nog gått så bra som det kan göra egentligen tror jag. Inget helt säkert än, men flera som verkade intresserade. Jag var även inne där windy jobbar och pratade med hans chef. Hon var väldigt trevlig och sa att de för tillfället inte behövde någon tyvärr, men om någon blir sjuk, är ledig eller om det blir mer att göra så skulle de ringa mig, så det är ju bra:) Jag ska komma dit i nästa vecka och klippa en modell så de vet lite vad jag går för. Känns bra:) Imorgon ska Fia på en anställningsintervju. Så då får vi hålla tummarna att det går bra! Jo, förresten så hörde ett café av sig till mig nu ikväll. Ett sms från en viss Peter. - Jag svarade inte, om man säger så...!

Det stämmer verkligen att engelsmän är så trevliga! För att inte tala om Windy&Mike. De är helt underbara. Igår skjutsade de oss till ett stort supermarket så vi fick handla (vilket var en ny upplevelse här för oss..;P). Vi fick med oss nästan allt som var tänkt.. Och lite till. Två paket med lard råkade följa med, vilket vi trodde var margarin, men som visade sig vara ister! Vilket är bland det äckligaste som finns på denna jord! Ursäkta, men fy fan!

Ikväll har vi varit ute och gått med två av hundarna. Ted och Fluke. Mysigt:) Och nu har vi precis sett veckans idolavsnitt. Skitbra att vi kan föjla det härifrån:D

 glassbilen kikade förbi igår

fia på ett mysigt fik
jag i nån galleria

..och badrummet:P


/Anna


Kommentarer
Postat av: Rikard Åslund

Hej hopp! :D Åh jag vill också åka utomlands! Men jag får vänta till Universitetet är klart! :/ Lycka till "over there" Anna!

2009-09-24 @ 00:27:02
Postat av: svar:

Kul o höra från dig! Tack så mkt:)

2009-09-24 @ 00:29:33
Postat av: Lalla

Vad kul med så fina bilder :) Fortsätt med det, och hoppas ni får något jobb snart. Puss

2009-09-24 @ 16:09:13
URL: http://ellaellella.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!



Äntligen ser jag att jag kan kommentera Dina inlägg. Var litet oroad över att det skulle bli någon sorts envägs-kommunikation. Spännande läsning.

Hitta inte på något dumt!

2009-09-24 @ 18:26:59
Postat av: svar:

Haha, bra mamma! ingen "envägs-kommunikation" här inte. Klart att vi inte hittar på nåt dumt..:)

2009-09-24 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0