lördag

Våran första utgång här i Nottingham igår får vi väl ge ett godkänt! Det är verkligen ingen brist på barer och nattklubbar. Frågan var ju bara till vilket av alla dessa ställen man skulle gå till. Vi hörde oss för här hemma lite med killarna om de hade några tips. De sa att det berodde ju på vilken musik vi var ute efter. Ehm.. Hemma i Nkpg är det ju lite så att man går dit det är folk. Hur som helst, så hamnade vi på ett ställe som hette Halo. Helt okej ställe, med riktigt bra musik! Får se lite vad som händer ikväll, kan bli så att vi drar oss in till centrum även ikväll. Sånt som märks:)

Vi bakade ju igår med! Väldigt lyckade frallor fick vi till. Jag tog kort, det gjorde jag. Men idag såg jag att min kamera hade bestämt sig för att inte spara bilderna. Jaja, hoppas det inte blir någon vana att låta bli att spara vissa bilder.
 

Nu har vi precis kollat på idol och ska så småningom dra oss in till stan. Chefen på ett Café vi var inne på igår kom fram och pratade lite med oss när vi satt där med varsin latte. Han undrade hur läget var och vi nämde att vi var ute och sökte jobb. Han sa att han själv inte kunde erbjuda något men att vi kunde komma in idag så kunde han ge oss lite tips till våra CV. Kan väl vara trevligt tänkte vi, och som Fia sa :Vi kan ju hoppas på att han bjuder på en latte också..! ;)



 Cody 

 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0