4/4-10

Tänkte börja inlägget med att önska Bella, Klara och två av mina kusiner, Frida och Jesper grattis på födelsedagen!!


Igår var det allt fest här! Jag jobbade till 3. Då mötte Fia upp mig i stan, sen gick vi och handlade present till Windy- en pruttkudde och en wokpanna. Sen bar det av hemåt då vi genast satte igång att fixa mitt afro! Idag undrar jag om det någonsin kommer att likna hår igen. Men det löser sig. Väldigt värt. Vi var rätt nöjda med våran ABBA-inspererade outfit. Massa helt otroligt klockrena 70tals outfiter fick man se under kvällen. Gissar att det var ca 40 pers här. Jag säger bara det, gud vilket härligt folk.

Nu har jag precis följt Fia till jobbet, tagit en chai på Nero och gått en promenad med Kodi. Det är fortfarande ett 10tal människor här. Börjar känna doften av mat så jag tror det är dags för middag alldeles snart.

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha klockrent, vad snygga ni var! :) jonas har precis insett att han behöver klippa sig, och vågar inte gå till sin gamla frisör längre... så han frågade lite fint idag när du kommer hem! haha! Så du kan se fram emot en ny kund när du kommer hem;)

2010-04-04 @ 20:59:35
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0