8/4-10

Imorse blev det att gå upp tidigt för att åka in till sörping och jobba lite. En ganska känslomässig dag blev det då jag tog upp att jag inte kommer vara kvar på hårdesign i höst. Vart jag kommer vara då, det vet jag inte än. Men nu, efter Notts så känns det inte som om det inte lockar alls att flytta tillbaka till Söderköping.. På ett sätt så känns det dumt att lämna en arbetsplats man bara älskar.

Tänk om någon bara kunde säga till mig vad jag ska göra.. Oslo? Sthlm? Mer England? Annat land?

Framtiden.. Jag hatar att tänka på´t. Men den finns ju där.
Bäst jag slutar, innan jag knyter knut på mina egna tankar. Imorgon är det kalas här så då har jag lovat mor att hjälpa till!

Föresten, jag pratade med Frida förut. Vi kom fram till att det är bara en månad kvar tills vi åker. Woho. Då ska vi dansa på borden med grekerna;)

 

Kommentarer
Postat av: Bella

Sen ska ni komma till Oslo!!!! :D

2010-04-14 @ 22:03:33
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0