20/8-2010

Idag började jag dagen med ett spinningpass med Susanna och Bella. Så himla skönt att börja träna lite, det var åår sen. Nu när man jobbar så mycket så känns det i kroppen, speciellt o axlarna. Så nu tänkte jag att jag ska ta tag i att röra lite mer på mig. Jag vet att det hjälper. Nu känns det som om man har kommit in i jobbet. Det är fortfarande rätt bökigt med kassan och att lära sig datorn. När receptionisten visar hur man ska göra för att tex boka in en kund så tar det tre sekunder. Det stör mig att jag måste be om hjälp typ varje gång. Aja, men man lär sig så. småningom.
Det värsta är ju ändå att svara i telefonen, försöker så gott jag kan att hålla mig undan från receptionen så jag inte måste. Ni vet, de har ju lite roliga namn här.. Jens-Viktor,  Klas-Rogert, Stig-Torborg. Hjälp!

Nu ska jag vila i några minuter innan jag beger mig mot jobbet. Timmarna som gäller idag är 14-21.
Imorgon ska vi på Melissa Horn och Lars Winnerbäck! Igen, jag vet. Det var så himla bra i västervik så det är värt att gå två gånger.


Kommentarer
Postat av: Fia

Så komiskt! Vet du att jag just i den stund jag läser ditt inlägg sitter och lyssnar precis på den låten som du lagt ut ett klipp med:) Hon är ju för bra. Ni kommer säkert ha det super imorn!! Puss <3

2010-08-20 @ 21:25:26
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0