31/8-2010

När jag var i Notts så kände jag efter några månader sådär att det var något där hemma som jag saknade ganska mycket. Något som är väldigt självklart hemma men inte när man befinner sig någon annan stans. Nämligen spelandet. Jag har ju spelat fiol sedan jag gick i fyran. Periodvis inte alls haft någon motivation. I Notts slutade det ju faktiskt med att jag lånade en fiol av arbetskamraten Matt (den som jag senare köpte). Men nu tog jag mig faktiskt i kragen och bestämde mig för den ska hiiit. Tänk vilket bra tidsfördriv. Så nu när det kom ett lass hemifrån i helgen så var även felan med. Har lova mina housemates att jag inte ska föra oväsen när de är hemma;)
Undrar jag hur länge man kommer vara såhär motiverad.. Det får vi se! ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Snart ska vi spela du! Wiiie :)

2010-09-01 @ 15:06:18
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0